Εγκατάσταση Συστημάτων Τηλε-εξυπηρέτησης Πελατών
Αντικείμενο του ΈργουΤο αντικείμενο του Έργου αφορά στην εγκατάσταση Κέντρων Τηλε-εξυπηρέτησης (Call Centers) που θα παρέχουν νέα κανάλια επικοινωνίας για εύκολη και ταχεία εξυπηρέτηση των πελατών. Έναρξη με Πιλοτικό Κέντρο στην Αθήνα και στη συνέχεια προώθηση επέκτασης σε όλη τη χώρα. |
Νέα Συστήματα και Υπηρεσίες
|
Οφέλη
Τα οφέλη που αναμένονται από την υλοποίηση του εν λόγω Έργου, αφορούν:
- στην ποιοτικότερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών για όλα τα αιτήματά τους, με την ελάχιστη δυνατή απασχόλησή τους και φυσική παρουσία τους στα σημεία εξυπηρέτησης της Εταιρείας
- στην παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών και καναλιών επικοινωνίας
- στη μείωση του λειτουργικού κόστους εξυπηρέτησης
- στην προετοιμασία κεντρικής υποδοχής των αναγγελιών διακοπών ρεύματος σε συνδυασμό με άλλα συστήματα διαχείρισης βλαβών
- στην καλύτερη και ταχύτερη ενημέρωση των πελατών σχετικά με όλες τις διακοπές ηλεκτροδότησης του Δικτύου και τη διάρκεια αποκατάστασής τους.
Πρόοδος Έργου
Το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης & Βλαβών είναι σε πλήρη λειτουργία από το 12ο/2018 για την παραλαβή αιτημάτων και πληροφόρησης καθώς και λήψης αναγγελιών διακοπών ρεύματος (βλαβών) από τους πελάτες. Η λειτουργία της Τηλε-εξυπηρέτησης θα ενισχυθεί σημαντικά μέσω της εκμετάλλευσης των δυνατοτήτων που θα παρέχει το Νέο Πληροφοριακό Σύστημα Εξυπηρέτησης Πελατών που πρόκειται να εγκατασταθεί στο επόμενο διάστημα.