Πολιτική Κυρώσεων & Διαδικασία Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών
Πολιτική Κυρώσεων & Διαδικασία Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών
Σας ενημερώνουμε πως μέχρι τη θέση σε λειτουργία της ειδικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας ΔΕΔΔΗΕ για την υποδοχή αναφορών – καταγγελιών, που εμπίπτουν στο αντικείμενο/πεδίο εφαρμογής της πολιτικής κατά της βίας και της παρενόχλησης στην εργασία της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε., καθώς και στο πεδίο εφαρμογής της πολιτικής κυρώσεων και διαδικασίας διαχείρισης αναφορών και καταγγελιών της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε., - πολιτικές οι οποίες εγκρίθηκαν με την υπ’ αριθμ. 25/27.07.2023 Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. - οι εν λόγω αναφορές – καταγγελίες μπορούν να υποβάλλονται, σύμφωνα και με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 4 του Παραρτήματος Ι της πολιτικής κυρώσεων και διαδικασίας διαχείρισης αναφορών και καταγγελιών της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε., ως ακολούθως :
(α) Να υποβάλλονται προφορικώς μέσω τηλεφώνου ή άλλων συστημάτων φωνητικών μηνυμάτων, ή κατόπιν αιτήσεως του αναφέροντος, μέσω προσωπικής συνάντησης με τον Υ.Π.Π.Α., εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. Στις περιπτώσεις αυτές καταγράφεται η συνομιλία, εφόσον ο αναφέρων συγκατατίθεται σε αυτό, ή μεταγράφεται πλήρως και επακριβώς η συνομιλία ή τα πρακτικά της συνάντησης, όποτε και παρέχεται στον αναφέροντα η δυνατότητα να επαληθεύσει, να διορθώσει και να συμφωνήσει με το παραχθέν κείμενο, υπογράφοντάς το. Σε περίπτωση άρνησης υπογραφής από τον αναφέροντα γίνεται σχετική μνεία από τον συντάκτη του κειμένου, ή
(β) Να υποβάλλονται με προσωπικό έγγραφο εργαζόμενου είτε ιεραρχικά προς οιονδήποτε Προϊστάμενο, είτε απευθείας στον Υ.Π.Π.Α. ή
(γ) Να αποστέλλονται ταχυδρομικώς στη διεύθυνση της Εταιρείας, ήτοι ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε., Περραιβού 20 & Καλλιρρόης 5, ΤΚ 11743 Αθήνα, υπόψη του Υ.Π.Π.Α., με την ένδειξη «Εμπιστευτικό» ή
(δ) Να προκύψουν από ελέγχους της Διεύθυνσης Εσωτερικού Ελέγχου ή του Υπεύθυνου Συμμόρφωσης ή άλλου ελεγκτικού οργάνου
(ε) Να υποβληθούν μέσω των Αρχών (Συνήγορος του Πολίτη, ΣΕΠΕ, Ε.Α.Δ. κλπ)
Οι αναφορές που αποστέλλονται με τον τρόπο που περιγράφεται στα ως άνω στοιχεία a΄- δ΄, διαβιβάζονται στη Διεύθυνση Συμμόρφωσης και συγκεκριμένα στον Υ.Π.Π.Α., καταχωρούνται στην πλατφόρμα από οριζόμενο χρήστη και λαμβάνουν κωδικό φακέλου.
Αναφορές που έχουν υποβληθεί μέσα από άλλα κανάλια επικοινωνίας, πέραν των προαναφερομένων, όπως και από σχετικά δημοσιεύματα στον τύπο ή ηλεκτρονικά θα εξετάζονται και αυτές σύμφωνα με τη διαδικασία του παρόντος Παραρτήματος.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι ανωτέρω δίαυλοι υποβολής αναφορών δεν χρησιμοποιούνται για θέματα σχετικά με τεχνικά ζητήματα, εξυπηρέτηση πελατών, προϊόντα ή υπηρεσίες της Εταιρείας. Τα θέματα αυτά πρέπει να απευθύνονται αποκλειστικά στον δίαυλο της Εταιρείας «Επικοινωνήστε μαζί μας».
Συμπληρωματικά των προαναφερθέντων, σας ενημερώνουμε ότι ως υπεύθυνος παραλαβής και παρακολούθησης αναφορών της εταιρείας (ΥΠ.Π.Α), σύμφωνα με το άρθρο 9 του Ν. 4990/2022, έχει οριστεί η έμμισθη δικηγόρος της εταιρείας Αντιγόνη Βαφείδου τα στοιχεία επικοινωνίας της οποίας είναι :
Αντιγόνη Βαφείδου
Διεύθυνση : Λ. Συγγρού 98 -100, 117 41, Αθήνα
Τηλέφωνο : 210 9090436
Email (στο πλαίσιο και για τους σκοπούς της παρούσας) : petitionspolicy@deddie.gr