Πιλοτικά στην Περιοχή Ξάνθης σχετιζόμενα με τα Στρατηγικά Έργα
Στρατηγικό Έργο 4 : Αναβάθμιση του περιφερειακού εξοπλισμού των τηλεχειρισμών στα δίκτυα (Προϋπολογισμός Έργου 50εκ.€)
- Εγκατάσταση τηλεχειρισμών στο ¼ των Υποσταθμών ΜΤ/ΧΤ του υπογείου Δικτύου
- Εγκατάσταση σε κάθε τμήμα του υπογείου Δικτύου ΕΔΣ (Ενδεικτικού Διέλευσης Σφάλματος), με δυνατότητα τηλε-ένδειξης
- Μελέτη προσδιορισμού των μόνιμων ορίων διασύνδεσης των Γραμμών ΜΤ, με κριτήριο την ελαχιστοποίηση των απωλειών ενέργειας
- Σχεδίαση του υπογείου Δικτύου στο SCADA για αποτελεσματικότερη διαχείρισή του
Αναμενόμενα αποτελέσματα
- Εντοπισμός του σημείου της βλάβης (χωρίς δοκιμές με συνθήκες βραχυκυκλώματος) σε < 2 min
- Επανατροφοδότηση του 80% των πελατών σε < 5 min
- Επανατροφοδότηση του υπολοίπου 20% των πελατών σε < 15 min
- Βελτίωση των απωλειών ενέργειας > 35%
- Μείωση του αριθμού των βλαβών , σε βάθος 5ετίας, στο 30%
- Βελτίωση των δυνατοτήτων εκμετάλλευσης του Δικτύου
Στρατηγικό Έργο 5: Επέκταση Συστήματος Γεωγραφικών Πληροφοριών (GIS) (Προϋπολογισμός Έργου 50εκ.€)
- Δημιουργία mobile εφαρμογής για την λήψη των γεωχωρικών συντεταγμένων των Energy Consumers
- Λήψη των συντεταγμένων όλων των πελατών του Νομού Ξάνθης και καταχώρησή τους στη BD του CIS
- Σχεδίαση μιας Γραμμής ΜΤ από Υ/Σ 150kV μέχρι τους τελικούς πελάτες
- Σύνδεση όλων των EC στο Δίκτυο ΧΤ
- Διασύνδεση της ΒΔ του GIS με τα Call -Centers και του Συστήματος Εξυπηρέτησης Πελατών (CIS)
Αναμενόμενα αποτελέσματα
- Η διασυνδεσιμότητα του GIS θα επεκταθεί ώστε να συμπεριλάβει και το σύνολο των πελατών Μέσης και Χαμηλής Τάσης
- Εύκολος και ακριβής υπολογισμός του δείκτη ποιότητας SAIDI
- Αναζήτηση του σημείου σύνδεσης πελάτη με τον ΑΠ ή τη ταχυδρομική του διεύθυνση
- Αναβάθμιση των δυνατοτήτων εντοπισμού βλάβης στο Δίκτυο, από τις αναγγελίες των πελατών στα Call Centers και τη συσχέτισή τους στο Δίκτυο
- Βελτίωση των δυνατοτήτων εκμετάλλευσης του Δικτύου
Στρατηγικό Έργο 7 : Εγκατάσταση Συστημάτων Τηλε-εξυπηρέτησης Πελατών(Προϋπολογισμός Έργου 3εκ.€)
Διασύνδεση της ΒΔ του GIS με τα Call Centers και του Συστήματος Εξυπηρέτησης Πελατών (CIS)
Αναμενόμενα αποτελέσματα
- Αναβάθμιση των δυνατοτήτων εντοπισμού βλάβης στο Δίκτυο, από τις αναγγελίες των πελατών στα Call Centers και τη συσχέτισή τους στο Δίκτυο
- Βελτίωση των δυνατοτήτων εκμετάλλευσης του Δικτύου
Στρατηγικό Έργο 8 : Αναβάθμιση του Προγραμματισμού Ανάπτυξης Δικτύων (Προϋπολογισμός Έργου 1εκ.€)
- Μελέτες εφαρμογής αναδιάταξης του Δικτύου
- Μελέτη προσδιορισμού των μόνιμων ορίων διασύνδεσης των Γραμμών ΜΤ, με κριτήριο την ελαχιστοποίηση των απωλειών ενέργειας
Αναμενόμενα αποτελέσματα
- Βελτίωση των απωλειών ενέργειας > 35%
- Βελτίωση των δυνατοτήτων εκμετάλλευσης του Δικτύου