Α. Απλή παροχή (αφορά στην πλειοψηφία των καταναλωτών)

Για να επανέλθει η ηλεκτροδότηση θα πρέπει:

  1. Να κλείσετε τον Γενικό Διακόπτη του πίνακα σας για 20 δευτερόλεπτα (να τον βάλετε δηλαδή στην θέση που διακόπτει την ηλεκτροδότηση)
  2. Να ανοίξετε τον ίδιο Γενικό Διακόπτη (να τον βάλετε δηλαδή στην θέση που επαναφέρει την ηλεκτροδότηση) έτσι ώστε να επανέλθει η ηλεκτροδότηση μετά από λίγα δευτερόλεπτα.

Απαραίτητη προϋπόθεση για να επανέλθει η ηλεκτροδότηση, είναι να υπάρχει έστω και μια συσκευή συνδεδεμένη στην ηλεκτρική εγκατάσταση, π.χ. ψυγείο, τηλεόραση, ένα αναμμένο φωτιστικό.

Β. Παροχή με Net Metering

Εάν υπάρχει μετρητής παραγωγής του Net Metering στην παροχή, πρώτα θα πρέπει να έχει απομονωθεί πρώτα ο μετρητής παραγωγής από τη διάταξη ασφαλούς απομόνωσης του, δηλαδή να κλείσετε τον Διακόπτη της διάταξης ασφαλούς απομόνωσης  (να τον βάλετε δηλαδή στην θέση που διακόπτει την ηλεκτροδότηση στον μετρητή παραγωγής), μετά θα πρέπει:

  1. Να κλείσετε τον Γενικό Διακόπτη του πίνακα σας για 20 δευτερόλεπτα (να τον βάλετε δηλαδή στην θέση που διακόπτει την ηλεκτροδότηση)
  2. Να ανοίξετε τον ίδιο Γενικό Διακόπτη (να τον βάλετε δηλαδή στην θέση που επαναφέρει την ηλεκτροδότηση) έτσι ώστε να επανέλθει η ηλεκτροδότηση μετά από λίγα δευτερόλεπτα.

Μετά την επαναφορά της ηλεκτροδότησης μπορείτε να ανοίξετε τον διακόπτη της διάταξης ασφαλούς απομόνωσης  (να τον βάλετε δηλαδή στην θέση που επαναφέρει την ηλεκτροδότηση στον μετρητή παραγωγής).

Απαραίτητη προϋπόθεση για να επανέλθει η ηλεκτροδότηση, είναι να υπάρχει έστω και μια συσκευή συνδεδεμένη στην ηλεκτρική εγκατάσταση, π.χ. ψυγείο, τηλεόραση, ένα αναμμένο φωτιστικό.

Η διαδικασία είναι ίδια για μονοφασικές και για τριφασικές παροχές.

Εάν ακολουθήσατε τις οδηγίες και δεν επανήλθε η ηλεκτροδότηση, τότε είναι πιθανό να υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην ηλεκτρολογική σας εγκατάσταση. Επικοινωνήστε με ηλεκτρολόγο για τον έλεγχο της εγκατάστασης σας και την αποκατάσταση του προβλήματος. 

Εάν μετά τις παραπάνω ενέργειες δεν είναι δυνατή η επαναφορά της ηλεκτροδότησης, επικοινωνήστε με τον ΔΕΔΔΗΕ στο τηλεφωνικό κέντρο αναγγελίας βλαβών (8004004000-11500-2111900500) για να το αναφέρετε και να σας επισκεφθεί τεχνικός για τις δέουσες ενέργειες.

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την λειτουργία του έξυπνου μετρητή και τους πίνακες εσωτερικής ηλεκτρολογικής εγκατάστασης, πατήστε εδώ